THE ROLE OF SELF-ASSESSMENT IN THE FORMATION OF LONG-TERM STUDENTS TO LOCAL HISTORY WORK

Authors

  • O.V. Bondarenko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5691

Abstract

The article considers the author the main point of appreciating component of the readiness for the local lore work of students. It studies a formedap condition of given structural element.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 152

References

Кубицький С.О. Формування професійної готовності майбутніх офіцерів до діяльності у військах: Дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04. - К., 2001. - 202 с.

Якунин В.А. Педагогическая психология: Учеб. пособие / Европ. ин-т экспертов. - Спб.: Изд-во «Полиус», 1998. - 639 с.

і Педагогика: Ученик для вузов / Н. Бордовская, А. Реан. — СПб.: Питер, 2003. - 304 с.

Published

14-06-2006

How to Cite

Bondarenko, O. (2006). THE ROLE OF SELF-ASSESSMENT IN THE FORMATION OF LONG-TERM STUDENTS TO LOCAL HISTORY WORK. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 14, 158–163. https://doi.org/10.31812/educdim.5691

Issue

Section

Articles