THE PROBLEM OF USING DIFFERENTIATED TASKS IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A MEANS IMPROVING THE QUALITY OF STUDENTS' KNOWLEDGE
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5718Abstract
The article studies the problems of using various tasks at foreign languages lessons.
Downloads
Metrics
References
Андреева H.H.. Дифференциация учебного материала как условие индивидуального подхода в обучении.- Горький, 1972.-78 с.
Андронатий В.В. Диферинцированный поход к процессу обучения общеобразовательным предметам в профессиональном лицее.- М .: Педагогика, 1998.-205 с.
I Басова Н.В. Педагогика и практическая психология: учебное пособие. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2000.- 412 с.
Бим И.Л. Цели обучения иностранному языку в рамках базового курса Иностранные языки в школе. - 1996. - №1. - С. 46
Братанич О.Г. Проблема дефініцій базових понять в теорії диференційованого навчання Рідна школа .-2000. - №7. - С. 43-45.
Великий тлумачний словник сучасної української мови/ За редакцією В.Т. Бусел. -К.: Ірпінь: ВТФ. "Перун”, 2002.- 1440 с.
Гроот Р. Дифференциация в образовании // Директор. - 1994.-№5. - С. 28.
Гусак П.М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. Дис. Доктора пед. Наук: 13.00.01- Київ, 1999. - 37 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 I.S. Zorenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.