THE PROBLEM OF USING DIFFERENTIATED TASKS IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A MEANS IMPROVING THE QUALITY OF STUDENTS' KNOWLEDGE

Authors

  • I.S. Zorenko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5718

Abstract

The article studies the problems of using various tasks at foreign languages lessons.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 87 / PDF downloads: 49

References

Андреева H.H.. Дифференциация учебного материала как условие индивидуального подхода в обучении.- Горький, 1972.-78 с.

Андронатий В.В. Диферинцированный поход к процессу обучения общеобразовательным предметам в профессиональном лицее.- М .: Педагогика, 1998.-205 с.

I Басова Н.В. Педагогика и практическая психология: учебное пособие. - Ростов-на-Дону: Феникс, 2000.- 412 с.

Бим И.Л. Цели обучения иностранному языку в рамках базового курса Иностранные языки в школе. - 1996. - №1. - С. 46

Братанич О.Г. Проблема дефініцій базових понять в теорії диференційованого навчання Рідна школа .-2000. - №7. - С. 43-45.

Великий тлумачний словник сучасної української мови/ За редакцією В.Т. Бусел. -К.: Ірпінь: ВТФ. "Перун”, 2002.- 1440 с.

Гроот Р. Дифференциация в образовании // Директор. - 1994.-№5. - С. 28.

Гусак П.М. Теорія і технологія диференційованого навчання майбутніх вчителів початкових класів: Автореф. Дис. Доктора пед. Наук: 13.00.01- Київ, 1999. - 37 с.

Published

14-06-2006

How to Cite

Zorenko, I. (2006). THE PROBLEM OF USING DIFFERENTIATED TASKS IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS AS A MEANS IMPROVING THE QUALITY OF STUDENTS’ KNOWLEDGE. Educational Dimension, 14, 352–358. https://doi.org/10.31812/educdim.5718

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)