КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРІОРИТЕТНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Автор(и)

  • Ю.О. Зенькович

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5750

Ключові слова:

компетентність, ціннісні компетенції

Анотація

У статті розглядається проблема ціннісної компетентності в умовах навчання вищої школи. Дається аналіз понять компетентність, компетенції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 45

Посилання

Зимняя И. Ключевые компетентности. - Высшее образование, 2003, № 5.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики Під заг. ред. О. В. Овчарук. - K.: “К І. C.”, 2004. 112 с.

Краевський В. В., Хуторской A.B. Предметное и общепредметное в образовательных стандартах// Педагогика. - 2003. ~№ 3. - С. 3-10

Равен Дж. Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждения, перпсктивы / Пер сані. - М., 2001.-142 с.

Сластенин В. А. Формирование личности советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1976. 160 с.

Стратегия модернизации содержания общего образования. Материалы для разработки документов по обновлению общего образования. М., 2001. С. 12-13.

Хоружа Л. Л. Етична компетентність майбутнього вчителя початкових класів: Теорія і практика. - K.: Преса України, 2003. - 320 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Зенькович Y. (2022). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ЯК ПРІОРИТЕТНА ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Educational Dimension, 13, 92–97. https://doi.org/10.31812/educdim.5750