ПРО ПІДГОТОВКУ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНУ ХАРАКТЕРИСТИКУ ВЧИТЕЛІВ МАЛЮВАННІ! В УКРАЇНІ XIX СТОЛІТТЯ

Автор(и)

  • I. Красюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5753

Ключові слова:

Міністерські акти, система народної освіти, малювання, креслення

Анотація

В статті розглядаються вимоги до вчителів малювання в народній освіті України XIX - початку X X століття. На основі аналізу/ нормативних документів доби простежується еволюція змісту підготовка відповідних кадрів
для різних лапок тогочасної шкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 90 / PDF downloads: 42

Посилання

Временные правила Харьковской школы рисования и живописи. Харьков. 1899.

Императорская академия художеств. Уставы, Положения и Правила. СПб., 1907.

История педагогики. Часть 2. С XVII в. до середины XX в: Уч. пособие для пед. ун-тов / Под ред. академика РАО Л. Н. Пискунова - М.: ТЦ “Сфера”. 1997.

Киевские Вечерние Высшие женские Курсы, учрежденные А. В. Женулиной. (существуют с 1905г). Киев, б. д.

Киевские Высшие Женские курсы. Учебные планы историко-филологического факультета. - Киев, 1907.

Лаурсон А. М. Справочная книга для учебных заведений и учреждений ведомства Мин. Пар. просвещения. Изд. 2-е,- Петроград, 1916.

Министерство Народного просвещения. І. Женские профессиональные школы и курсы. Законоположения, касающиеся женского проф. образования. - СП;- 1909.

Отчет о состоянии Миргородской художественно-промышленной школы нм И. В. Гоголя за 1900 год. Полтава, 1901.

Положение об учителях рисования и черчения в гимназиях и уездных училищах. СПб., 1832.

Программы, правила и права всех Киевских учебных заведений. Сост. М М. Захарченко. - Киев, 1884.

Цвігун О. Розвиток мистецької освіти у навчальних закладах України // Діалог культур: Україна у світовому контексті. Мистецтво і освіта. Вип. 3. Львів, 1998. - С . 89-99.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Красюк I. (2022). ПРО ПІДГОТОВКУ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНУ ХАРАКТЕРИСТИКУ ВЧИТЕЛІВ МАЛЮВАННІ! В УКРАЇНІ XIX СТОЛІТТЯ. Educational Dimension, 13, 114–124. https://doi.org/10.31812/educdim.5753