SOME ASPECTS OF THE CONDUCT CREDIT-MODULAR LEARNING SYSTEMS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5756Keywords:
credit-modular training, method o f testing, vocational training of the teacher of music, mechanisms of integration, didactic conditions of training, estimating resultsAbstract
In article the didactics opportunities of introduction of elements of credit modular training in vocational training the teacher of music are considered; mechanisms of integration the general-didactic and individual-methodical are isolated. Didactics opportunities of a method of testing are analyzed during an estimation of results of performance of educational tasks.
Downloads
Metrics
References
Аванесов В. С. Научные основы тестового контроля знаний. М.: Исследовательский центр, 1994. - 135 с.
Вітвицька С. Основи педагогіки вищої школи. К.: Центр навчальної літератури, 2003. - 314 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. К.: Либідь, 1997. 376 с.
Рейзенківд Т. Й. Модульне навчання у формуванні культури мислення вчителя
мистецьких дисциплін // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць
№10. - Спеціальний випуск: Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія. методи, технології / Ред. кол.: Буряк В. К (гол. ред.) та інш. Кривий Ріт : КДПУ, 2005.- С 201-218.
Рейзенкінд Т. Й., Чумак А. С. Педагогічні умови впровадження комп’ютерних
технологій у професійну підготовку майбутнього вчителя // Рідна школа. - № 6.
- С. 37-40
Стефаненко П. В. Дистанційне навчання у вищій школі. Монографія. - Донецьк:
ДонНТУ, 2002. - 400 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2005 H.M. Martyanova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.