ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ І ( І ЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ

Автор(и)

  • I.В. Могілей

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5760

Ключові слова:

педагогічні умови, естетичні почуття, синтез мистецтв

Анотація

Стаття присвячена виокремленню та обґрунтуванню змісту педагогічних умов на основі синтезу мистецтв з метою подальшого вдосконалення формування естетичних почуттів старшокласників на уроках мистецтва.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 91 / PDF downloads: 48

Посилання

Бабанский Ю. К. Рациональная организация учебной деятельности. - М.: Знание.

- 96 с.

Державна національна програма “Освіта” (“Україна XXI ст.”). - К., 1992.

Мойсеюк Н. Є. Педагогіка: Навчальний посібник. 3-є видання, доп., 2001. 608 с

Орфоэпический словарь русского языка: Произношение, ударение грамматические нормы / Под ред. С. Н. Брунова и др. М.: Русский язык. 1988.

с.

Советский энциклопедический словарь / Под рук. А. М. Прохорова. М.: Сон

энциклопед., 1980. 1600 с.

Сухомлинский В. А. Сердце отдаю детям. - К.: Радянська школа, 1971. 242 с.

Сухомлинський В. О. Як виховати справжню людину // Вибрані твори: В 5 т. Т. 2. - К.: Радянська школа, 1976. С. 414.

Шевченко Г. П. Эстетическое воспитание в школе. - К.: Радянська школа, І985. - 144 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Могілей I. (2022). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ І ( І ЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ЗАСОБАМИ СИНТЕЗУ МИСТЕЦТВ. Educational Dimension, 13, 163–174. https://doi.org/10.31812/educdim.5760