ІНТЕГРАЦІЯ МУЛЬГІ МЕДІА ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ

Автор(и)

  • О.В. Переверзов

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5761

Ключові слова:

комп'ютерні технології, інформаційне середовище, розвиток, навчання

Анотація

В статті розглядаються можливості впровадження в освітню програму художньо-графічних факультетів педагогічних навчальних закладів комп'ютерних технологій для раціоналізації та збільшення коефіцієнту засвоєння корисної інформації, формування розвиненої творчої особистості студента.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 53

Посилання

Кирмайер Г. Мультимедиа. - М.: Малип, 1994. - 84 с.

Петрова Н. Нетривиальное мультимедиа, или интерактивный компьютерный

перформанс // Компьютерра. - 1995. - № 44.

Петрова Н. Перспективы виртуальной реальности // Компьютерра. - 1995. - № 35-36.

Албан Дэн. Искусство трёхмерного дизайна / Пер. с англ. - К.: Диа Софт, 2002. -

с.

Педагогическая энциклопедия (под ред. Каирова И. А.). - М.: Советская энциклопедия, 1985 (т. 4). - 498 с.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Переверзов O. (2022). ІНТЕГРАЦІЯ МУЛЬГІ МЕДІА ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ХУДОЖНЬО-ГРАФІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ. Educational Dimension, 13, 174–179. https://doi.org/10.31812/educdim.5761