ЗАДУМ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ (З ПРАКТИКИ ДИПЛОМНОГО КЕРІВНИКА)

Автор(и)

  • A.A. Рудий

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5767

Ключові слова:

глибока реалізація, індивідуальність, творчий задум, формування навичок самостійної науково-дослідної та творчої роботи

Анотація

В статті розглядається проблема підготовки та виконання студентами дипломних робіт. Ефективність  педагогічної діяльності в глибокій реалызації індивідуальності у творчому втіленні задуму дипломної роботи.
Досліджується процес професійного становлення вчителя образотворчого мистецтва у вищій педагогічній школі як завершальний етап підготовки майбутніх педагогів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 94 / PDF downloads: 54

Посилання

Аксенов Ю., Леведова М. Цвет и линия. М., 1986.

Зернова 3. И. Будущему художнику об искусстве живописи. М., 1976.

Сорокин Н. А. Дипломные работы в педагогических вузах. М., 1986.

Суздалев П. П. Основы понимания живописи. М., 1980.

Яшухин А. П. Живопись. - М., 1985.

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Рудий A. (2022). ЗАДУМ ДИПЛОМНОГО ПРОЕКТУ ТА ШЛЯХИ ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЇ (З ПРАКТИКИ ДИПЛОМНОГО КЕРІВНИКА). Educational Dimension, 13, 219–224. https://doi.org/10.31812/educdim.5767