ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ УМІНЬ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • І.В. Щелкунова-Іванченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5782

Ключові слова:

дидактичні уміння, педагогічний процес

Анотація

Нa сучасному етапі проблема формування дидактичних умінь у школярів і студентів особливо актуальна, тому що такі уміння сприяють направленості молодої людини на поступовіш рух до оволодіння наукою та знаннями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 70

Посилання

Бабанський 10. К. Раціональна організація навчальної діяльності. - М.: Знання 1981. 96 с.

Данілов М. О. Теоретичні основи навчання і проблеми виховання активності і самостійності школярів // Питання виховання пізнавальної активності і самостійності школярів. - Казань, 1972. - 123 с.

Ітельсон Л, Б. Проблеми сучасної психології навчання. М.: Знання, 1970. - С. 159.

Лєонтьєв О. М. Проблема розвитку психіки. - М., 1981. - 584 с.

Лозова В. {. Пізнавальна активність школярів. Харків, 1990. - 173 с.

Огородніков І. Т. Оптимальне засвоєння учнями знань і порівняна ефективність окремих методів навчання в школі. М., 1969. - 352 с.

Підкасистий П. 1. Самостійна діяльність учнів у навчанні. М., 1978. - 77 с.

Рубінштейн С. Л. Проблеми загальної психології. М.: Педагогіка. І973. - 42 с

Шамова Т. 1. Активізація навчання школярів. - М.: Педагогіка, 1982. - 208 с.

Євтух М. Б. Підготовка майбутнього вчителя до роботи в національній школі // Проблема особистості вчителя та його фахова підготовка. К., 1993. - 215 с.

Єсипов Б. П. Самостійна робота учнів на уроках. М.: Учпедгіз, 1961. - 136 с

Downloads

Опубліковано

26-05-2022

Як цитувати

Щелкунова-Іванченко I. (2022). ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ УМІНЬ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ. Educational Dimension, 13, 273–282. https://doi.org/10.31812/educdim.5782