ВИХОВНИЙ ВПЛИВ РЕКЛАМИ

Автор(и)

  • A.A. Марченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5797

Ключові слова:

1

Анотація

У статті розглянуто малодосліджене питання впливу реклами на виховання молоді на основі конкретних  прикладів рекламних творів, автор аналізує їх випив на виховання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 106 / PDF downloads: 69

Посилання

Аржанов К. В., Пірогова Т. А. Історія вітчизняної реклами: Галерея рекламної класики / Під ред. Е. В. Ромата. - Харків: Студцентр, 2004. - 304 с.

Волкова В. В. Дизайн реклами. - М.: Фенікс, 1999. - 143 с.

Корзун Н. Рок, ігри, мода і реклама. - М.: Радянська Росія, 1989.

Костіна А. В. Естетика реклами. - М.: ООО “Вершина”, 2003. - 304 с.

Мокшанцев Р. І. Психологія реклами. - М.-Новосибірск: Сибірська угода, 2000. - 230 с.

Павловская Е. Дизайн реклами. - М.: Питер, 2004. - 320 с.

Песоцкий Е. Сучасна реклама. Теорія та практика. Ростов-на-Дону: ФЕНІКС, 2001.

Фільчікова Н., Корнілов Л. Від глашатого до неона. - М.: „Знание”, 1978. - 128 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Марченко A. (2022). ВИХОВНИЙ ВПЛИВ РЕКЛАМИ. Educational Dimension, 10, 159–164. https://doi.org/10.31812/educdim.5797

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають