СУЧАСНИЙ ВИМІР ЗАВДАНЬ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В СИСТЕМІ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ (ПРОБЛЕМИ І ДОСВІД)

Автор(и)

  • M.I. Резніченко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5802

Анотація

Розглядаються актуальні проблеми наукової організації навчального процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва в системі художньо-педагогічної освіти в Україні і розкривається досвід роботи в цьому направленні художньо-графічного факультету Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 85 / PDF downloads: 46

Посилання

Балюбаш Я. Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти. - К.: ВВП “КОМПАС”, 1997.

Богданова І. М. Модульний підхід до професійно-педагогічної діяльності вчителя. -О деса: Маяк, 1998.

Вербицкий А. А. Активное обучение в высшей школе: контекстный подход. - М.: Высшая школа, 1991.

Державна програма “Вчитель” // Освіта України, 2 квітня 2002 р.

Дмитриева М. С., Штейнберг А. А. Научная организация учебного процесса в высшей школе. 4.4. Управление и самоуправление деятельностью. - Кишинев, 1978.

Резніченко М.І. викладання мистецьких дисциплін / За загальною ред. О. П. Рудницької. - К., 1998.

Про проведення педагогічного експерименту з кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах 3-4 рівнів і Акредитації // Інф. зб. Міносвіти і науки України. - № 1 1 .- 2003. — С. 13-17.

Резніченко М. І. Сучасний вимір організації навчального процесу на художньо-графічному факультеті в системі вищої педагогічної освіти // Науковий вісник ПДІІУ ім. К. Д. Ушинського. - Вип. № 10. - 2002. - С. 137-141.

Чошанов М. А. Гибкая технология проблемно-модульного обучения: Метод Пособие. - М.: Высшая школа, 1996.

Юцявичене П. А. Теория и практика модульного обучения. - Каунас: Швиеса, 1989.

Сластенин В. А. Современные подходы к подготовке учителя // Научно-методический журнал “Педагогическое образование и наука”. - № 1. - 2000. - С. 44-51.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Резніченко M. (2022). СУЧАСНИЙ ВИМІР ЗАВДАНЬ НАУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В СИСТЕМІ ХУДОЖНЬО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ (ПРОБЛЕМИ І ДОСВІД). Educational Dimension, 10, 190–201. https://doi.org/10.31812/educdim.5802