ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В ПЕЙЗАЖІ

Автор(и)

  • A.A. Рудий

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5805

Анотація

В статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти формування художнього образу в пейзажі в процесі підготовки художників педагогів. Розглядаються етапи, зміст та форми роботи, поставлені нa методичне підгрунтя, як засоби художньої освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 48

Посилання

Беда Г. В. Основы изобразительной грамоты. Рисунок. Живопись. Композиция. М., 1981.

Гнатюк М. Мистецтво і педагогічна практика. - Львів: “Каменяр”, 1998.

Зиновьева М., Кириченко Г., Носокова М. Каким будет искусство XXI века. - М.: Художник, 1999.

Одноролов Г. В. Материалы в изобразительном искусстве. — М., 1983.

Смирнов Г. Б., Унковский А. А. Пленер. Практика по изобразительному искусству. - М., 1981.

Стасевич В. Н. Пейзаж. Картина и действительность. - М., 1981.

Терентьев А. С. Рисунок в педагогической практике учителя изобразительного искусства. - М., 1983.

Шлапак В. Некоторые вопросы и задачи развития современного искусства. Ренесанс. № 4. - 1999. - С. 141-146.

Попова Г. Українське мистецтво XX століття //Мистецтво та освіта. - 2002. - № 3. - С. 47-50.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Рудий A. (2022). ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬОГО ОБРАЗУ В ПЕЙЗАЖІ. Educational Dimension, 10, 226–232. https://doi.org/10.31812/educdim.5805