ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ХУДОЖНИКА- ПЕДАГОГА НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ (ПОЧ. XXI СТ.) У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • H.C. Удріс

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5815

Анотація

Стаття присвячена з ’ясуванню головних завдань вчителя української школи у контексті наукових та соціальних орієнтирів, згідно яких розвиваються більшість економічно розвинутих країн. Серед таких принципів автор вважає провідними необхідність розуміння людиною себе як частини соціального та природного середовища, та аналіз кожної своєї дії як такої, що впливає на стан всього оточення та конкретної особистості зокрема. Розглядається фрагмент методики формування таких настанов у учнів та студентів на прикладі викладання циклу образотворчих дисциплін.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 74 / PDF downloads: 47

Посилання

Ткачук В. Інформаційні технології педагогіки співпраці // Вища освіта України. - No 1. - 2003. - С . 96-100.

Корецька А. Соціальне середовище як об’єктний чинник формування особистості в контексті державотворення // Вища освіта України. No 1. 2003. - С. 66-71.

Горбунова Л. Можлива відповідь освіти на виклик айег-постмодерну // Вища освіта України. - No 2. - 2003. - С. 13-19.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Удріс N. (2022). ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ХУДОЖНИКА- ПЕДАГОГА НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ (ПОЧ. XXI СТ.) У КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ СУСПІЛЬНОГО РОЗВИТКУ. Educational Dimension, 10, 286–294. https://doi.org/10.31812/educdim.5815