ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС СПРИЙНЯТТЯ НАТУРИ ТА ЗОБРАЖЕННЯ

Автор(и)

  • O.I. Фурман

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5816

Анотація

В статті розглядається проблема дидактичних умов і прийомів формування процесу сприйняття натури і зображення студентами художньо-графічних факультетів. Показано, що формування правильного сприйняття
суттєво залежить від усвідомлення і вивчення студентами наукових принципів побудови зображення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 97 / PDF downloads: 51

Посилання

Ананьев Б. Г. Пространственное различие. - Л., 1955. - 480 с.

Кузин В. С. Психология. М., Высш. школа. 1982. - 256 с.

Ломов Б. Ф. Формирование графических знаний и навыков у учащихся. - М., 1959.

Рисунок. Уч. пособие для худож.-граф. фак. пед. ин-тов / Под ред. А. М. Серова. - М., ’’Просвещение”,!975. - 271 с.

Шорохов Е. В. Композиція. М., “Просвещение”, 1986.- 207 с.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Фурман O. (2022). ДИДАКТИЧНИЙ ПРОЦЕС СПРИЙНЯТТЯ НАТУРИ ТА ЗОБРАЖЕННЯ. Educational Dimension, 10, 295–301. https://doi.org/10.31812/educdim.5816