STRUCTURAL-SEMIOTIC APPROACH TO DEFINITION OF THE SYSTEM ARTISTIC AND PEDAGOGICAL KNOWLEDGE
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5836Abstract
The article deals with the problem of using structure-semiotic approach to the determining of system o f art-pedagogical knowledge and perspective of its further research.
Downloads
Metrics
References
Даниэль С. Искусство видеть: О творческих способностях восприятия, о языке линий и красок и о воспитании
зрителя.- СПб.: Амфора. ТИД Амфора, 2006. - 206 с.
Зязюн І.Я. Мистецтво як засіб творення особистості. // Культурологія: українська та зарубіжна культура: Навч. пос.
- К.: Знання, 2004. -567 с.- С.63-74. DOI: https://doi.org/10.1080/00377310409517736
Превентивна педагогіка: Навчальний посібник /Кондрашова Л.В. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - 304 с.
Савченко О .Я. Дидактика початкової школи: Підручник для студентів педагогічних факультетів - К.: Абрис, 1997. - 416с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 O.Ch. Chyrva
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.