PREPARATION OF A YOUNG TEACHER TO INNOVATIVE ACTIVITY BY MEANS COLLECTIVE CREATIVE AFFAIRS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5857Abstract
In the article the author exposes conditions of the teacher beginner preparation for innovative activity through the organization of collective creative works in the action comities and problem laboratories.
Downloads
Metrics
References
Виговська О.І. Функціональна модель творчого потенціалу вчителя. Наслідки семантичних уявлень. Ж. Директор
школи, ліцею, гімназії., № 5-6, 2005р. - С. 135-143.
Даніленко Л.І. Модернізація змісту, форм та методів управлінської діяльності директора загальноосвітньої школи. Монографія. - 2 -е вид. - К. Лотос., 2002. - 140 с.
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - K., Академ.видав., 2004. - 352 с.
Зязюн I.A. Інтелектуально-творчий розвиток особистості в умовах неперервної освіти. Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія. / За ред. І.А.Зязюна.- K., Віпол. 2000. - С.11-57.
Загвязиский В.И., Гильманов С.А. Творчество в управлении школой.- М.- 1992.- 232 с.
Каменський Я. А. Избранное собрание педагогических произведений. - Т.2.- М: Педагогіка, 1982.- 576 с.
Моляко В.О. Концепція виховання творчої особистості / Радянська школа. - 1991, - № 5. - С. 47-51.
Поташник М.М. Инновационные школы России: становление и развитие. - М.- 1997. - 144 с.
Паламарчук В.Ф. Інноваційні процеси в педагогіці. / Педагогічні інновації в сучасній школі // За ред. І.Г. Єрмакова. - K., Освіта. 1994. - с. 5.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 I.A. Voloshchuk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.