ANALYSIS OF THE STATE OF INDIVIDUALIZATION PROFESSIONALLY FOCUSED FOREIGN LANGUAGE LEARNING STUDENTS OF LANGUAGE SPECIALTIES IN HIGHER EDUCATION PEDAGOGICAL INSTITUTIONS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5862Abstract
The article is devoted to analyzing of individualization level of students of non linguistic specialities in pedagogical high schools. The author is describing the up-to-date condition of educational programs and results of students questioning.
Downloads
Metrics
References
Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Рада з питань співвпраці в галузі культури. Комітет з освіти. Відділ сучасних мов. - Страсбург. - К.: Ленвіт, 2003. - 273 с.
Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии / Под общей ред. А.А.Крылова, С.А.Маничева. - СПб.: Питер, 2004. - 560 с.
Шевандрин Н.И. Основы психологической диагностики: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений: В 3 ч. - М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2003. - Ч.З - 336 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 S.O. Melikova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.