ANALYSIS OF THE STATE OF INDIVIDUALIZATION PROFESSIONALLY FOCUSED FOREIGN LANGUAGE LEARNING STUDENTS OF LANGUAGE SPECIALTIES IN HIGHER EDUCATION PEDAGOGICAL INSTITUTIONS

Authors

  • S.O. Melikova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5862

Abstract

The article is devoted to analyzing of individualization level of students of non linguistic specialities in pedagogical high schools. The author is describing the up-to-date condition of educational programs and results of students questioning.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 102 / PDF downloads: 82

References

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Рада з питань співвпраці в галузі культури. Комітет з освіти. Відділ сучасних мов. - Страсбург. - К.: Ленвіт, 2003. - 273 с.

Практикум по общей, экспериментальной и прикладной психологии / Под общей ред. А.А.Крылова, С.А.Маничева. - СПб.: Питер, 2004. - 560 с.

Шевандрин Н.И. Основы психологической диагностики: Учеб. для студ. высш. учеб. заведений: В 3 ч. - М.: Гуманит. Изд. Центр ВЛАДОС, 2003. - Ч.З - 336 с.

Published

27-05-2022

How to Cite

Melikova, S. (2022). ANALYSIS OF THE STATE OF INDIVIDUALIZATION PROFESSIONALLY FOCUSED FOREIGN LANGUAGE LEARNING STUDENTS OF LANGUAGE SPECIALTIES IN HIGHER EDUCATION PEDAGOGICAL INSTITUTIONS. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 15, 251–258. https://doi.org/10.31812/educdim.5862

Issue

Section

Articles