IMPLEMENTATION OF ITS TECHNOLOGIES IN THE PRACTICE OF THE MODERN SCHOOL AS A MEANS INCREASING COGNITIVE ACTIVITY OF STUDENTS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5863Abstract
In article problems of use game technologies at lessons of the school and tasks which raise cognitive interest of schoolboy.
Downloads
Metrics
References
Жорник О. Формування пізнавальної активності учнів у процесі спільної ігрової діяльності // Рідна школа. - 2000. - №1. - С. 27-29.
Крутій В. А. Активізація навчальної діяльності школярів у процесі використання дидактичних ігор//Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня к.п.н. - Київ. - 2002.- 21 с.
Качество знаний учащихся и пути его соверш енствования/П од ред. М.Н. Скаткина, В.В. Краевского. - М.: Педагогика, 1978. - 205 с.
Кондрашова Л.В., Виевская М.Г., Савченко Л.О. Имитеционно-игровое обучение в высшей школе: учебное пособие, - Кривой Рог: КГПУ, 2001. -194 с.
Нові технології у професійній школі // Рідна школа. - 1996.- №10. - С. 75-77.
Педагогічні технологи/ О.С. Падалка, А.М. Нісімчук, І.О. Смолюк.
Шамова Т.И. Активизация учения школьников. - М.: Педагогика, 1982. -209 с.
Шаманская Н.В. Навчання в процесі гри // Початкова щкола.-1988. №10. - С. 43-45.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 O.V. Kovshar
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.