USE OF ACTIVE TEACHING METHODS SYSTEMS TRAINING SYSTEMS FOR ECONOMICS

Authors

  • H.I. Matukova ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5865

Abstract

Methodology of a framing game is consiolered. This article deals with the question of formation of student creative abilities. The author shows the specific conditions to form student’s creative abilities at schools of higher learning.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Берулава Г.А. Стиль индивидуальности: теория и практика: Учебное пособие.- М.: Педагогическое общество России, 2001.- 231с.

Дудніченко Н.В. Ділова гра як одна з форм методичної робота з розвитку творчого стилю діяльності педагога // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць.- Кривий Ріг: КДПУ, 2004.- Вип 8.- С. 180-186.

Имитационно-игровое обучение в высшей школе: Учебное пособие / Л.В. Кондрашова, М.Г. Виевская, Л.А. Савченко. - Кривой Рог, 2001. - 194 с.

Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности.- Казань, Таксон, 1968. - 197 с.

Эльконин Д.Б. Психология игры.- 2-е изд.- М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. - З60 с.

Published

27-05-2022

Issue

Section

Articles

How to Cite

USE OF ACTIVE TEACHING METHODS SYSTEMS TRAINING SYSTEMS FOR ECONOMICS. (2022). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 15, 269-275. https://doi.org/10.31812/educdim.5865

Most read articles by the same author(s)