USE OF ACTIVE TEACHING METHODS SYSTEMS TRAINING SYSTEMS FOR ECONOMICS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5865Abstract
Methodology of a framing game is consiolered. This article deals with the question of formation of student creative abilities. The author shows the specific conditions to form student’s creative abilities at schools of higher learning.
Downloads
Metrics
References
Берулава Г.А. Стиль индивидуальности: теория и практика: Учебное пособие.- М.: Педагогическое общество России, 2001.- 231с.
Дудніченко Н.В. Ділова гра як одна з форм методичної робота з розвитку творчого стилю діяльності педагога // Педагогіка вищої та середньої школи: Збірник наукових праць.- Кривий Ріг: КДПУ, 2004.- Вип 8.- С. 180-186.
Имитационно-игровое обучение в высшей школе: Учебное пособие / Л.В. Кондрашова, М.Г. Виевская, Л.А. Савченко. - Кривой Рог, 2001. - 194 с.
Климов Е.А. Индивидуальный стиль деятельности.- Казань, Таксон, 1968. - 197 с.
Эльконин Д.Б. Психология игры.- 2-е изд.- М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1999. - З60 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 H.I. Matukova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.