STRUCTURING PEDAGOGICAL CONTENT PRACTICES OF STUDENTS BY SPECIALTY "PRESCHOOL EDUCATION"

Authors

  • R.V. Kondratenko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5888

Abstract

The article deals with the structure of the content of the pedagogical the practice o f the student’s — of future tutors I-II courses pedagogical university, direct on the formation of the readiness for the upbringing of responsibility in the preschool children’s.

Downloads

Metrics

PDF views
84
Abstract views: 113 / PDF downloads: 84

References

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук.метод. посіб. / Під. ред. О.Л.Кононко.- К.: Ред. журн. “Дошкільне виховання”, 2003. - 243 с.

Майборода В.К., Поплужний B.JI. Формування психолого-педагогічної готовності студентів до педагогічної практики

// Вища і середня педагогічна освіта: Респуб. наук.-метод. зб. - Вип. 11.- К.: Вища школа, 1980. - С. 35-37.

Педагогіка вищої школи: Навч.посіб. / Під ред.З.Н. Курлянд. - К.: Знання, 2005.- 399 с.

Педагогическая практика: Учеб.пос. для студентов пед. ин-тов / Под ред. В.К. Розова. - М., Просвещение, 1981.- 160с.

Положення про педагогічну практику за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра

за напрямом підготовки 0101 «Педагогічна освіта».- Кривий Ріг: КДПУ, 2006.- 16 с.

Философский словарь. Под ред. М.М. Розенталя. М.: Политиздат, 1975. - 496 с.

Яковець Н. Неперервність - провідний принцип організації педагогічної практики студентів// Рідна школа. - 2000. - № 8.- С.60-61.

Published

27-05-2022

How to Cite

Kondratenko, R. (2022). STRUCTURING PEDAGOGICAL CONTENT PRACTICES OF STUDENTS BY SPECIALTY "PRESCHOOL EDUCATION". Pedagogy of Higher and Secondary Education, 15, 415–421. https://doi.org/10.31812/educdim.5888

Issue

Section

Articles