STRUCTURING PEDAGOGICAL CONTENT PRACTICES OF STUDENTS BY SPECIALTY "PRESCHOOL EDUCATION"
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5888Abstract
The article deals with the structure of the content of the pedagogical the practice o f the student’s — of future tutors I-II courses pedagogical university, direct on the formation of the readiness for the upbringing of responsibility in the preschool children’s.
Downloads
Metrics
References
Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук.метод. посіб. / Під. ред. О.Л.Кононко.- К.: Ред. журн. “Дошкільне виховання”, 2003. - 243 с.
Майборода В.К., Поплужний B.JI. Формування психолого-педагогічної готовності студентів до педагогічної практики
// Вища і середня педагогічна освіта: Респуб. наук.-метод. зб. - Вип. 11.- К.: Вища школа, 1980. - С. 35-37.
Педагогіка вищої школи: Навч.посіб. / Під ред.З.Н. Курлянд. - К.: Знання, 2005.- 399 с.
Педагогическая практика: Учеб.пос. для студентов пед. ин-тов / Под ред. В.К. Розова. - М., Просвещение, 1981.- 160с.
Положення про педагогічну практику за освітньо-кваліфікаційними рівнями бакалавра, спеціаліста, магістра
за напрямом підготовки 0101 «Педагогічна освіта».- Кривий Ріг: КДПУ, 2006.- 16 с.
Философский словарь. Под ред. М.М. Розенталя. М.: Политиздат, 1975. - 496 с.
Яковець Н. Неперервність - провідний принцип організації педагогічної практики студентів// Рідна школа. - 2000. - № 8.- С.60-61.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 R.V. Kondratenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.