НАВЧАННЯ ОСНОВ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ВИЩІЙ ШКОЛІ СІЛА

Автор(и)

  • В.В. Почуєва

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5894

Анотація

The article deals with the problem of training in basics of pedagogical communication at USA higher colleges as a factor of professional development of the future specialist by means of training in intensive communication groups, creating laboratories of pedagogical guidance and pedagogical tutorship.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 48

Посилання

Allwright R.L. Importance Interaction in Classroom Language Learning. London, Modem English Publications, 1994. - 110 p.

Flanders N. Analysing Teaching Behavior. Reading, Mass.: Addison-Wesley, 1990. - 190 p.

Medley D., Schluck 3., Ames N. Assessing Learning Environment in Classroom. Princeton, NJ: Educational Testing Service, 1996. - 270 p.

McDonald F., Allen D. Training Effects Feedback and Modelling Procedures on Teaching Performance. Stanford, Calif.: Stanford University Press, 1999. - 160 p.

Berliner D. Microtesting and Technical Skills Teaching Approach to Teacher Training. Stanford, Calif.: Stanford University Press, 1992. - 210 p.

Downloads

Опубліковано

27-05-2022

Як цитувати

Почуєва V. (2022). НАВЧАННЯ ОСНОВ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ВИЩІЙ ШКОЛІ СІЛА. Educational Dimension, 15, 457–468. https://doi.org/10.31812/educdim.5894

Номер

Розділ

Статті