КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ПРОГРАМИ: ОСНОВИ ВИХОВНОЇ ТЕХНОЛОГИ І ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ДО ї ї РЕАЛІЗАЦІЇ У ШКОЛІ

Автор(и)

  • B.O. Водяна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5914

Ключові слова:

cultural and art programs, technologies, educating process, artistic disciplines

Анотація

In the article are examined the substantive conceptual positions of the author educating technology «Cultural and art programs». Author lights theoretical, methodical and organizational national aspects of preparation teachers of artistic disciplines to the mastering of this technology.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 55 / PDF downloads: 57

Посилання

Бex І. Виховані« особистості: У 2 кн. Кн. 1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: Навчально-методичне видання. - К.: Либідь, 2003. - 280 с.

Коган Л. Проблемы исследования целостности культуры. - М: Мысль, 1992. - 264 с.

Кондрацька Л. Художня епістемологія культури у вимірі педагогіки. Тернопіль: Навчальна книга - Богдан, 2002. - 408 с.

Степин В. Кульгура // Вопросы философии. 1999. - № 8. - С. 61-71.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Водяна V. (2007). КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКІ ПРОГРАМИ: ОСНОВИ ВИХОВНОЇ ТЕХНОЛОГИ І ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН ДО ї ї РЕАЛІЗАЦІЇ У ШКОЛІ. Educational Dimension, 18(1), 93–101. https://doi.org/10.31812/educdim.5914