THEORETICAL AND METHODICAL ASPECTS OF FORMATION OF CREATIVE RESEARCH ACTIVITY OF THE FUTURE TEACHERS OF MUSIC
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5919Keywords:
art education, creative research activity, authorized coursesAbstract
The article deals with theoretical and methodical aspects of the problem of succession in formation creative research skills of the future teachers of music. The research is dedicated to experimental work carried out by the author of the publication.
Downloads
Metrics
References
Гринчук І. II., Вислоцька Н.І. Щоденник музичних вражень. 1 (2, 3, 4) клас. Посібник-зошит. - Тернопіль: Астон, 2003. - 48 с.
Методичні рекомендації до вивчення курсу «Основи наукових досліджень» / Укл.: І. П Гринчук. - Тернопіль: ТДІТУ, 2003. - 43 с.
Методичні рекомендації до вивчення курсу «Основи музичної інтерпретації» / Укл.: І. П. Гринчук. - 2-е вид., доп. - Тернопіль: ТДІіУ, 2002. - 35 с.
Семиченко В. А. Вибір освітньої парадигми як складова професіоналізму викладача // Педагогічна творчість, майстерність, професіоналізм: Проблеми теорії та практики підготовки вчителя-вихователя-викладача: Матер. Всеукр. наук.-практ. конф. - К.: НПУ, 2005. - С . 19 - 22.
Сисоєва С. Творчість як умова самореалізації особистості // Професійно-художня освіта України: 36. наук. пр. / Ред. І. А. Зязюн. - К. - Черкаси, 2003. - Вип. П. - С. 20-26.
Рудницька О. ТІ. Педагогіка: загальна та мистецька. - К., 2002. - 270 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 I.P. Hrynchuk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.