УСТАНОВКИ як ВАЖЛИВИЙ чинник ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО МУЗИЧНО-ПРОСВГГНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ШКОЛІ

Автор(и)

  • Л.В. Кожсвнікова
  • O. Шульга

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5926

Ключові слова:

attitude, musical-educational activities, teacher o f music

Анотація

The definite types of the attitudes which promote the perfect level of conduction of musical-educational activities by the future teachers of music are considered in this article.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 33

Посилання

Ас молов А. Г. Деятельность и установка. - М.: МГУ, 1979. - 150 с.

Державна національна програма «Освіта. Україна XXI ст.» / Інст. системних досліджень освіти України. - К: Радуга, 1994. - 61 с.

Мясгацев В. Н. Психология отношений / Под ред. А. Бодалева. - М., 1995. - 356 с.

Психолоіический словарь / Под ред. В. В. Давыдова и др. - М.: Педагогика, 1983. - 448 с.

Рудницька О. П. Музика і культура особистості: проблеми сучасної педагогічної освіти: Навч. посібник. - К , 1998. - 248 с.

Узнадзе Д. Н. Экспериментальные основы психологии установки. Тбилиси, 1961. - 210 с.

Downloads

Опубліковано

10-05-2007

Як цитувати

Кожсвнікова L., & Шульга O. (2007). УСТАНОВКИ як ВАЖЛИВИЙ чинник ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ДО МУЗИЧНО-ПРОСВГГНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ШКОЛІ. Educational Dimension, 18(1), 189–195. https://doi.org/10.31812/educdim.5926