The psychology-pedagogical preconditions of conductor's work in the condition of extra-curricular activities
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.5963Keywords:
psychology-pedagogical preconditions, conductor's activity, extra-curricular work, relations, attention, aim, performance cf musical work, evolving educationAbstract
In this article the psychology- pedagogical preconditions of conductor's work, principles, forms and methods of organization of conductor's extra- curricular activities are considered.
Downloads
Metrics
References
Бехтерев В. М. Умственный труд с рефлексологической точки зрения и измерения способности к сосредогечению // Рефлексология труда: В 2 ч. - Ч . П. - Л.: Госиздат, 1925.
Ержемский Г. Л. Психология дирижирования: Некоторые вопросы исполнительства и творческого взаимодействия дирижера с музыкальным коллективом. - М.: Москва, 1988.
Коган Г. М. У врат мастерства. - М.: Советский композитор, 1961.
Павлов Й. П. Двадцатилетний опыт объективного изучения высшей нервной деятельности (поведения) животных. Л.: Ленмедиздат, 1932.
Селезньова К О. Професіоналізм хормейстера. Психологічний та культурно-історичний аспекти. - Автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства. - Одеса: ОДМА, 2004.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 V.M. Sergeeva
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.