Psychological peculiarities of perception external advertisement

Authors

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.5968

Keywords:

perception, external advertisement, consumer

Abstract

In article is considered psychological aspect and character of models of perception of the consumer's external advertisement, her influence on humans.

Downloads

Download data is not yet available.

References

Кеворков В. В. Некоторые аспекты психологии восприятия рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 3. - С. 56-58.

Марченко А. А. Виховний вплив реклами // Педагогіка вищої та середньої школи. 36. наук, праць № 10. Художньо-педагогічна освіта XXI ст.: теорія, методи, технології / Ред. кол. В. К Буряк та ін.- Кривий ріг, КДПУ, 2005. -356с.

Общая психология / Под ред. В. В. Богословского и др. - М.: Просвещение, 1981. - 383 с.

Пронина Е. Психологическая экспертиза рекламы. Теория и методика психотехнического анализа рекламы // Наружная реклама. - 2003. - № 2. - С. 68-76.

Ромат Е. Реклама. - К., 2000. - 480 с.

Published

10-05-2007

How to Cite

Psychological peculiarities of perception external advertisement. (2007). Pedagogy of Higher and Secondary Education, 18(2), 147-154. https://doi.org/10.31812/educdim.5968

Most read articles by the same author(s)