ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • E.M. Міхайл Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6013

Анотація

У статті розглядається питання щодо теоретичних засад, яких грунтується формування прогностичних умінь студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 68 / PDF downloads: 38

Посилання

Анцыферова Л.И. К психологии личности как развивающей системы / Анцыферова Л.И. // Психология формирования развития личности. -1981. С. 17-18.

Кондрашова Л.В. Высшая педагогическая школа и Болонский процесс: реалии и перспективи / Лидия Валентинові Кондрашова. - Кривой Рог, 2007. - 474 с.

Проблема развития познавателннніх способностей / Под ред. А.И. Раева. - Л., 1983.

Рабочая книга по прогнозированию І Ред. И.В.Бестужев-Лада и др.— М., 1982.

Регуш Л.А. Розвитие способностей прогнозировання познователнной деяльности / Регуш Л.А. - Л., 1983.

Downloads

Опубліковано

10-02-2009

Як цитувати

Міхайл E. (2009). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ПРОГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Educational Dimension, 24, 66–72. https://doi.org/10.31812/educdim.6013

Номер

Розділ

Теоретичні основи педагогіки вищої школи