DIAGNOSIS OF EDUCATIONAL AND COGNITIVE ACTIVITY OF STUDENTS BY TESTING METHOD
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6018Abstract
In article the place of diagnostics in system of pedagogical monitoring is determined, the experience of use the testing as method of the control and estimating of results of cognitive activity of the students is submitted.
Downloads
Metrics
References
Аванесов В.С. Педагогические тести. Вопросьі разработки и применения: Пособие для преподавателей / В.С. Аванесов, Т.С. Хохлова, Ю.А. Ступак и др. - Дніпропетровськ: Пороги, 2005. - 64 с.
Басова Н.В. Педагогика и практическая психология / Н.В.Басова - Ростов-на-Дону, 2000. - 416 с.
Нагаев В.М. Методика викладання у вищій школі: Навч. Посібник / В.М. Нагаев - К.: Центр учбової літератури, 2007. - 232 с.
Хуторской А.В. Современная дидактика: Учебник для вузов / А.В. Хуторской. - СПб: Питер, 2001. - 544 с.
Чернилевский Д.В. Дидактические технологии в вьісшей школе: Учеб. пособие для вузов / Д.В. Чернилевский. - М.: ЮНИТИ- ДАНА, 2002. - 437 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2009 S.M. Shcherbyna, I.Yu. Shcherbyna
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.