Psychology of advertising in a context of professional preparation of the students-designers
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6092Keywords:
psychology, advertising, design, formation, education, psychology of advertising, students, graphic designAbstract
The given article uncovers the basic purposes and main principles of psychology of advertising as educational course, ehich is a main subject in professional preparation of the students-designers.
Downloads
Metrics
References
Ганжин В.Т. Основы рекламного мышления: Учебное пособие. - М.: Фонд НИМБ, 2001. - 290 с.
Картер Г. Эффективная реклама. - М.: 1991. - 438 с.
Лебедев А.И. Особенности психологического воздействия в российской рекламе. - М., 1995. - 564 с.
Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы. - М., 1995. - 580 с.
Мокшанцев Р.И. Психология рекламы. - Новосибирск. 2000. - 228 с.
Рамат Е.В. Реклама: Учебник для студентов специальности «маркетинг». - 3-е изд. перераб. и доп.- К; X.: НВС: «Студцентр». 2000 - 480 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 O.Yu. Zalevska

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.