СПЕЦИФІКА ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ОРКЕСТРОВОМУ КЛАСІ

Автор(и)

  • T.M. Пляченко Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6184

Ключові слова:

pedagogical modeling, .drills of the orchestral performing, educational activity, erforming practice, system of methods of the work with the children's orchestra (a string ensemble), pedagogical repertoire

Анотація

The article defines the role of the orchestral class in the system of the music teacher's professional training. The specific character and the content of the educational activities of the Art Department students of the Pedagogical I University in the chamber orchestra are covered in it.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 60

Посилання

Барсова І. Книга про оркестр. Пер. з рос. - К.: Муз. Україні, 1081. - 174 с.

Свірська Т. Досвід роботи у класі скрипкового ансамблю // Питання музичної педагогіки. Вип.2 (рос.) - М.: Музика, 1980. - С. 137-154.

Стеценко В. Методика навчання гри на скрипці. Частина ІІ. - К.: Муз. Україна, 1982. - 120 с.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Пляченко T. (2006). СПЕЦИФІКА ТА ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ В ОРКЕСТРОВОМУ КЛАСІ. Educational Dimension, 16(2), 47–58. https://doi.org/10.31812/educdim.6184