ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ ПРОГРАМНИХ ЗАВДАНЬ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ”

Автор(и)

  • В.В. Томашевський Криворізький державний педагогічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6307

Ключові слова:

practical experience, principles of external advertisement, firm’s stile

Анотація

In article is considered the questions of forming of practical experience in the execution of programme tasks of discipline “Principles of external advertisement" in preparing of teacher Fine Art.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 32

Посилання

Дижур А.Л. Фирмеюшй стиль // Серия "Художественное конструкроеание за рубежам". - М.: ВНИИТЗ, 1970.

Лифинцев Н.А., Лифинцев С.Н., Воронина Т.Н. Реклама: тпеаретико-методологаческий аспект (опыт теоретического исследования). Учебно-методическое пособие. - К.: ИЛПР, 2002. - 62 с.

Рунге В.Ф., Сеньковский В.В. Основы теории и методологии дизайна. - М.: МЗ Пресе "Социально-политическая МЬІСЛЬ", 2005. - 368 с.

Серое С.И. Стиль в графическом дизайне. 60-80-е годы. - М.: ВНИИТЗ, 1991.

Downloads

Опубліковано

14-12-2006

Як цитувати

Томашевський V. (2006). ФОРМУВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРИ ВИКОНАННІ ПРОГРАМНИХ ЗАВДАНЬ ДИСЦИПЛІНИ “ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ”. Educational Dimension, 16(2), 363–368. https://doi.org/10.31812/educdim.6307