Forming of practical experience in the execution of programme tasks of discipline "Principles of external advertisement"
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6307Keywords:
practical experience, principles of external advertisement, firm’s stileAbstract
In article is considered the questions of forming of practical experience in the execution of programme tasks of discipline “Principles of external advertisement" in preparing of teacher Fine Art.
Downloads
Metrics
References
Дижур А.Л. Фирмеюшй стиль // Серия "Художественное конструкроеание за рубежам". - М.: ВНИИТЗ, 1970.
Лифинцев Н.А., Лифинцев С.Н., Воронина Т.Н. Реклама: тпеаретико-методологаческий аспект (опыт теоретического исследования). Учебно-методическое пособие. - К.: ИЛПР, 2002. - 62 с.
Рунге В.Ф., Сеньковский В.В. Основы теории и методологии дизайна. - М.: МЗ Пресе "Социально-политическая МЬІСЛЬ", 2005. - 368 с.
Серое С.И. Стиль в графическом дизайне. 60-80-е годы. - М.: ВНИИТЗ, 1991.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2006 V.V. Tomashevsky
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.