ДО ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Н.I. Білоконна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6325

Анотація

The problem of increasing the quality of a modern primary school teacher training.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 45

Посилання

Андрущенко В. Модернізація педагогічної освіти України в контексті Болонського процесу // Вища освіта України. - 2004. - №1. - С.5-9.

Бондар С.П., МомотЛ.Л. та ін. Перспективні педагогічні гсхіюлогії в шкільній освіті. - Рівне: Ред.-видавн. центр « Гетіс», 2003. - 200 с.

Кондрашова JI.В. Проблемы высшей школы в аспекте Болонского процесса // Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук, праць. - Кр.Ріг: КДПУ, 2004. - Вип.8. - С.18-26. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6119

Структура базового блока педагогического образования и технология его диагностики / О.А. Абдулина. - М.: Наука, 1992. - Ч.І. - 247 с.

Хомич Л.О. Професійно-педагогічна підготовка вчителя початкових класів. - K.: Магістр-S, 1998. - 200 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Білоконна N. (2007). ДО ПРОБЛЕМИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 17, 43–48. https://doi.org/10.31812/educdim.6325

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>