ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ У СУЧАСНОМУ ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Р.В. Кондратенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6350

Анотація

The article covers of the contemporary the issues of the professional activities the tutors in the pre-school establishment. The analysis the program is on the pre-school education show oneself importance to be ready of the upbringing of responsibility of the person under-fives.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 73 / PDF downloads: 41

Посилання

Бех І.Д. Виховання особистості: У 2 кн. - Кн.1: Особистісно орієнтований підхід: теоретико-технологічні засади: Навч.-метод.вид. - K.: Либідь, 2003. - 280 с.

Володько В.М. Основні проблеми підготовки майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія, 1999. - № 2. - С. 89-98.

Збірник законодавчих і нормативних актів про дошкільну освіту, Упоряд. К.Л.Крутій, Н.В.Погребпяк. - 4-те вид., доп. Запоріжжя: ТОВ «ЛШС» ЛТД, 2005. - 336 с.

Коментар до Базового компонента дошкільної освіти в Україні: Наук, метод, посіб. Під ред. О.Л. Кононко. - К.: Ред., журн. «Дошкільне виховання», 2003. - 243 с.

Кондратенко Р.В. Відповідальність як важливіш показник вихованості особистості дитини. Педагогіка вищої та середньої школи: 36. наук. пр. Під ред. Буряка В.К. - Кривий Ріг: КДПУ, 2004. - Вип. 7.- С. 97-102.

Поніманська Т.І. Дошкільна педагогіка: Навч. посіб.- K.: Академ-видав, 2004. - 456 с.

Програма виховання дітей дошкільного віку «Малятко» Під кер. З.П.Плохій. - К., 1999. - 286 с.

Програма виховання і навчання дітей від 3 до 7 років «Дитина» Під кер. О.В.Проскура та //. - 2 вид., доп. - К.: Богдана. - 2003. - 328 с.

Програма розвитку дитини дошкільного віку Під кер. О.Л. Кононко. - К.: Світич, 2004. - 149с.

Сластенин В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1976. - 160 с.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Кондратенко R. (2007). ОСОБЛИВОСТІ ГОТОВНОСТІ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ У СУЧАСНОМУ ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Educational Dimension, 17, 90–97. https://doi.org/10.31812/educdim.6350

Номер

Розділ

Статті