THE PROBLEM OF SELF-ANALYSIS AS A COMPONENT PERSONAL-PROFESSIONAL FORMATION STUDENT OF THE PEDAGOGICAL UNIVERSITY
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6352Abstract
The article deals with the problem of self-directed analysis as a component of personal-and-professional growth of the student in Pedagogical University. Theoretical preconditions of the problem are defined.
Downloads
Metrics
References
Буряк В.К. Педагогічна культура: теоретико-методологічний аспект. - К.: Деміур. - 2005. — 232 с. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/123456789/4658
Гершунский Б.С. Философия образования для XXI века. - М.: Совершенство, 1998. - 608 с.
Радионова Н.Ф., Семикин В.В. Новые требования к подготовке учителя // Учитель в эпоху перемен. - СПб., 2000. - 116 с.
Спирин Л.Ф. Теория и технология решения педагогических задач (развивающее профессионально-педагогическое обучение и самообразование) / Под ред. П.И. Пидкасистого. - М.:РПА, 1997. - 174 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 I.P. Shumilina
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.