HIGHER EDUCATION OF UKRAINE AND THE BOLOGNA PROCESS

Authors

  • A.A. Permyakov
  • L.V. Hryhorenko
  • N.I. Zelenkova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6369

Abstract

In article the question of occurrence of Ukraine in Bolon’s process, the substantive provisions showed to countries-participants of Boloris process, and also some problems accompanying this process is considered.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 183 / PDF downloads: 69

References

Андрущенко В. Освіта України в світлі суспільних проблем і суперечностей // Освіта. - 2002. - 23-30 січня. - С.4-5.

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За ред. В.Г.Кременя. - К.: Освіта, 2004. - 384 с.

Головатий М. Ороганізаційно-методичні засади інтеграції національної системи освіти України в Європейську систему освіти відповідно до Болонського процесу // Освіта і управління. - 2005. - Т.8. - №3-4. - С.157-163.

Гурч Л. Некоторые аспекты внедрения европейской системы ЕСТ8 в высшее образование Украины // Персонал. - 2004. - №12. - С.68-73.

Коміренко В. Приєднання до Болонського процессу як євроінтеграційна стратегія України: аспекта, проблеми, прогнози // Освіта і управління. - 2005. - Т.8. - №3-4. - С. 75-180.

Корсак К., Поберезька Г. Світло й тіні «Болонського процессу» // Науковий світ. - 2003. - №12. - С.8-9.

Поляков М. Болонський процес: зближення, а не уніфікация // Вища освіта України. - 2004. - №2. - С. 47-50.

Сікорський П. Дидактичні поняття кредиту і модуля в контексті Болонського процесу // Шлях освіти. - 2004. - №2. - С. 15-19.

Сікорський П.І. До питання кредитно-модульної технології навчання // Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процессу. - К.: Вид-во Європ. Ун-ту,

- С. 177-185.

Толок В., Васильєва О. Особливості реалізації основних принципів Болонської декларації в Україні // Освіта і управління. - 2005. - Т.8. - №3-4. - С .161-165.

Published

27-12-2007

How to Cite

Permyakov, A., Hryhorenko, L., & Zelenkova, N. (2007). HIGHER EDUCATION OF UKRAINE AND THE BOLOGNA PROCESS. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 17, 234–240. https://doi.org/10.31812/educdim.6369

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)

1 2 > >>