ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ ЯК СКЛАДОВОГО ЕЛЕМЕНТУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ

Автор(и)

  • О.Б. Брижатенко

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6389

Анотація

In clause the author traces opportunities level form motivation in the process of training history, causes low interest schoolboys and teachers are analysed.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 39

Посилання

Гин A.A. Приемы педагогической техники: Свобода выбора. Открытость. Деятельность. Обратная связь. Идеальность: Пособие для учителей. - Луганск: «Янтарь», «Учебная книга», 2003.

Пометун О. Методика навчання історії в школі / O.L Пометун, Г.О. Фрейман. - К.: Ґенеза, 2006.

Downloads

Опубліковано

27-12-2007

Як цитувати

Брижатенко O. (2007). ВИЗНАЧЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ МОТИВАЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ ЯК СКЛАДОВОГО ЕЛЕМЕНТУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ. Educational Dimension, 17, 344–353. https://doi.org/10.31812/educdim.6389

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають