STUDENT KNOWLEDGE ASSESSMENT RATING SYSTEM
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6409Abstract
In article theoretical questions of rating system of an estimation of knowledge ofpupils are examined: development of the conceptual device, main principles, functions, kinds and forms, plus and the minuses inherent given system.
Downloads
Metrics
References
Дидактика современной школы / Под ред. В.А.Онищука. - К.: Рад. школа, 1987. - 351 с.
Лебедь И. Использование рейтинговой системы контроля знаний // Математика . - 2003. - № 33. - С. 1-4.
Максимов О. Рейтинг у системі оцінювання знань // Біологія і хімія в школі. - 2000. - № 4. - С. 17-19.
Осіпчук Н.В. Рейтингова система оцінювання // Математика. - 2004. - № 11. - С. 13-16.
Паламарчук В.Ф. Першооснови педагогічної інноватики. - К.: Знання України, 2005. - Т.1. - 420 с.
Хохлов Т. Багатобальна система контролю знань // Хімія і біологія. - 2000. - № 4. - С.1.
Чайка В. Основи дидактики. - Тернопіль: Астон, 2002. - 244 с.
Черепанов B.C., Кулемин И.Н. Рейтинговые системы в образовании // Педагогическая диагностика. - 2003. - № 4. - С. 79-85.
Шевченко Т.М. Рейтингова система оцінювання результатів навчальної діяльності на уроках історії // Історія України. - 2000. - №9. - С. 4-5.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 O.A. Permyakov, N.I. Zelenkova, L.V. Hryhorenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.