ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Г.М. Романова

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6450

Анотація

The article is dedicated to the issue of training teachers of higher educational institutions for application of the credit-module system of instruction. The peculiarities of the credit-module system are analyzed, as well as conditions of its effective realization. The expediency is substantiated of training teachers for application  of the mentioned system, relevant experimental data are given.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 71 / PDF downloads: 31

Посилання

Басова Н.В. Педагогика и практическая психология. - Ростов н/Д: “Феникс”, 2000. - 416 с.

Левитес Д.Г. Автодидактика. Теория и практика конструирования собственных технологий обучения. - М.: Издательство московского психолого-социального института; Воронеж: Издательство НПО “МОДЭК”, 2003. - 320 с.

Якунин В.А. Педагогическая психология: Учебное пособие. - 2-е изд. - СПб.: Изд-во Михайлова В.А., 2000. - 639 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Романова H. (2007). ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Educational Dimension, 19, 8–17. https://doi.org/10.31812/educdim.6450

Номер

Розділ

Статті