COGNITIVE INDEPENDENCE OF STUDENTS: ESSENCE, MAIN CHARACTERISTICS, STRUCTURE

Authors

  • S.V. Mikhno

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6451

Abstract

The article is devoted to further defining of cognitive student’s independence more exactly, to the determination ofitsdwracteristics and structure

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 65 / PDF downloads: 41

References

Бенера В.Є. Формування пізнавальної самостійності в майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами

інтелектуальної гри: Дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2002. - 243 с.

Князян М.О. Самостійно-дослідницька діяльність майбутніх учителів іноземних мов: теорія і практика: [Монографія]. -

Ізмаїл: Сміл, 2006. - 242 с.

Нильсон О.А. Теория и практика самостоятельной работы учащихся. - Таллин, 1976.

Klink J. Stadium zwischen Planung and Treiheit, 1969. - 182 p.

Lanier J., Little J. Research of Teacher Education // Wittrock M(Ed.), Handbook of Rechearch on Teaching. - New York : Macmillan. -

- P . 527-569.

The European Dimension in Education: A Statement of the UK Government’s policy and Report of Activities Undertaken to

Implement the EC Resolution of 24 May 1988 on the Europen Dimension in Education. - London: Department of Education and

Science, February 1991. - 23 p.

Published

12-06-2008

How to Cite

Mikhno, S. (2008). COGNITIVE INDEPENDENCE OF STUDENTS: ESSENCE, MAIN CHARACTERISTICS, STRUCTURE. Educational Dimension, 20, 8–15. https://doi.org/10.31812/educdim.6451

Issue

Section

Articles