STRUCTURING OF HISTORICAL AND PEDAGOGICAL INFORMATION ON THE GROUND CREDIT-MODULAR APPROACH
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6453Abstract
Principles of making structure of history-and-pedagogy knowledge are analyzed in the article. One of variants of learning information on the basis of credit-and-module approach is provided.
Downloads
Metrics
References
История педагогики и образования. От зарождения воспитания в первобытном обществе до конца XX в.: Учебное пособие для пед. учеб. заведений / Под ред. А.И.Пискунова. - М.: ТЦ Сфера, 2003. - 512 с .
Методичні рекомендації щодо впровадження кредитно-модульної системи у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів МОН України // 36. наказів МОН України - № 49, від 23.01.05. - С. 5-11.
Сухомлинський В.О. Народження громадянина. - К.: Радянська школа, 1970. - 335 с.
Українська педагогіка в персоналіях: Навч. посібник / За ред. О.В. Сухомлинської. - К.: Либідь, 2005. - 624 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2007 V.V. Sadova
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.