STRUCTURING OF HISTORICAL AND PEDAGOGICAL INFORMATION ON THE GROUND CREDIT-MODULAR APPROACH

Authors

  • V.V. Sadova

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6453

Abstract

Principles of making structure of history-and-pedagogy knowledge are analyzed in the article. One of variants of learning information on the basis of credit-and-module approach is provided.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 104 / PDF downloads: 59

References

История педагогики и образования. От зарождения воспитания в первобытном обществе до конца XX в.: Учебное пособие для пед. учеб. заведений / Под ред. А.И.Пискунова. - М.: ТЦ Сфера, 2003. - 512 с .

Методичні рекомендації щодо впровадження кредитно-модульної системи у навчально-виховний процес вищих навчальних закладів МОН України // 36. наказів МОН України - № 49, від 23.01.05. - С. 5-11.

Сухомлинський В.О. Народження громадянина. - К.: Радянська школа, 1970. - 335 с.

Українська педагогіка в персоналіях: Навч. посібник / За ред. О.В. Сухомлинської. - К.: Либідь, 2005. - 624 с.

Published

29-12-2007

How to Cite

Sadova, V. (2007). STRUCTURING OF HISTORICAL AND PEDAGOGICAL INFORMATION ON THE GROUND CREDIT-MODULAR APPROACH. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 19, 25–30. https://doi.org/10.31812/educdim.6453

Issue

Section

Articles