CREDIT-MODULAR KNOWLEDGE ASSESSMENT SYSTEM AND SKILLS OF STUDENTS IN PHYSICAL EDUCATION

Authors

  • Yu.V. Subbota

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6454

Abstract

The problems of the European credit-transfer system's introduction into the training process of Ukrainian highev educational establishments in "Physical Training” discipline, the process of the self dépendent work’s organization in physical training are examined in the article.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 72 / PDF downloads: 44

References

Безугла Л.І. Впровадження самостійної роботи з формування культури здоров’я студентів ВНЗ у контексті Болонського процесу // Теорія і методика фізичного виховання. - 2007. - № 3. - С, 3 -5 .

Бишевець Н., Хабінець Т. Оцінювання предметних досягнень у вузах фізкультурного профілю в умовах кредитно-модульної системи навчання // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2006. - № 3. - С.85-88.

Вихляев Ю.М. Рейтингова система оцінки успішності студентів з дисципліни “Фізичне виховання” // Теорія і методика фізичного виховання. - 2007. - № 1. - С.3-6.

Гурч Л. Некоторые аспекты внедрения европейской системы ЕСТЭ в высшее образование Украины // Персонал. - 2004. - №12. - С. 68-73.

Загребская А.И. Рейтинговая система оценки качества образования по физической культуре // Теория и практика физической культуры. - 2007. - № 3. - С.9-13.

Сікорский П.І. До питання кредитно-модульної технології навчання // Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процессу. - К.: Вид-во Європ. Ун-ту, 2004. - С.177-185.

Суббота Ю.В. Оздоровчі рухові програми самостійних занять фізичною культурою і спортом: Практичний посібник. Вип. 1. - К.: КНЕУ, 2007. - 164 с.

Тимошенко О. Технологія застосування модульно-рейтингової системи оцінки успішності в навчальному процесі студентів зі спеціальності “Фізичне виховання” // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2005. - № 4. - С. 72-75.

Шкребтій Ю., Марченко Л. Запровадження елементів європейської кредитно-трансферної та акумулюючої системи в сфері вищої фізкультурної освіти // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2005. - № 4. - С. 76-79.

Published

10-06-2022

How to Cite

Subbota, Y. (2022). CREDIT-MODULAR KNOWLEDGE ASSESSMENT SYSTEM AND SKILLS OF STUDENTS IN PHYSICAL EDUCATION. Educational Dimension, 19, 30–37. https://doi.org/10.31812/educdim.6454

Issue

Section

Articles