ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Автор(и)

  • Л.В. Мовчан

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6464

Анотація

Module-rating system of education is concerned as a new means of teaching at the University. It makes the traditional system of estimation more flexible and objective that impels students to systematic and active independent work.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 80 / PDF downloads: 35

Посилання

Алексюк А.М. Експериментальне впровадження технології модульної організації навчання у вищій школі // Проблеми вищої школи. - К.: Вища школа, 1994. - Вип.79. - С. 3-6.

Пащенко М.І. Теоретичні основи модульного навчання. Посібник, Умань, 1996. - 38 с.

Шиян Н. Модульно-рейтингове навчання у процесі підготовки вчителя // Рідна школа, 1998. - № 10. - С. 8.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Мовчан L. (2007). ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Educational Dimension, 19, 105–109. https://doi.org/10.31812/educdim.6464

Номер

Розділ

Статті