ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТА В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • В.А. Фрицюк

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6470

Анотація

The problem of future teacher's creativity of higher pedagogical institutions of education is being researched in the work. The subject, creativity structural components, pedagogical of future teacher’s are described.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 61 / PDF downloads: 39

Посилання

Дружинин В.Н. Психологическая диагностика способностей: теоретические основы: В 2 ч. - Саратов: Изд-во Саратов, ун-та, 1990.- Ч . 1. - 137 с., ч. 2 .- С . 139-292.

Маркова А.К. и др. Формирование мотивации учения: Кн. для учителя /А.К.Маркова, Т.А.Матис, А.Б.Орлов. - М.: Просвещение, 1990. - 192 с.

Рубинштейн С.Л. Бытие и сознание. - М., 1957. - 328 с.

Хазратова Н.В. Формирование креативности под влиянием социальной микросреды: Дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 /РАН, Ин-т психологии. - М., 1993. - 160 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Фрицюк V. (2007). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТА В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Educational Dimension, 19, 144–148. https://doi.org/10.31812/educdim.6470

Номер

Розділ

Статті