PSYCHOLOGICAL ADAPTATION AS A CONDITION OF FORMATION INNOVATIVE PERSONALITY OF STUDENTS SECONDARY SCHOOL

Authors

  • N.V. Hrynchenko

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6495

Abstract

In the article the author define program to the formation of the innovation personality pupil, open problem anxiety. There are revealed which stopped its development. This article considers the establishment and mould experiments.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 96 / PDF downloads: 63

References

Абибуллаєва Г.С. Проблеми формування міжособистісних відношень молодих школярів / Професіоналізм педагога (Європейський вибір України). - Ялта: РВВ КГУ, 2005.

Батракова С.М. Педагогічні прийоми емоційного впливу на учнів у процесі навчання. - Ярославль, 1987.

Буряк В.К. Розвиток Болонського процесу в європейських країнах // Рідна школа. - 2005. - № 8 (907). - С. 6-8. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/4785

Буряк В.К. Розвиток педагогічної освіти - найважливіша передумова розвитку держави // Вища школа. - 2003. - № 6. - С. 44-57.

Гапоненко Л.О. Теорія і практика підготовки студентів до педагогічного спілкування: Монографія. - Дніпропетровськ: Пороги, 1997. - 226 с.

Кондрашова Л.В. Гуманизация учебно-воспитательного процесса школы: история, теория, поиски. - Кривой Рог: КГПИ, 1996. - 76 с.

Кондрашова Л.В. Морально-психологічна готовність студента до вчительської діяльності. - К.: Вища школа, 1987. - 56 с.

Крамаренко Г.С. Педагогічні стратегії розвитку інноваційної особистості // Вісник сільської школи. - 2004. - № 11-12. - С. 4-7.

Подобєдова Т.Ю. Проектування як педагогічний феномен: методологічні та теоретичні аспекти проблеми // Гуманітарні науки. Науково-практичний журнал, 2004. - № 1.

Прищепа П. Адаптація п’ятикласників до середньої школи // Психолог. - 2005. - № 37-38.

Сухомлинський В.О. Вірте в людину. - М.: Молода гвардія, 1970.

Published

29-12-2007

How to Cite

Hrynchenko, N. (2007). PSYCHOLOGICAL ADAPTATION AS A CONDITION OF FORMATION INNOVATIVE PERSONALITY OF STUDENTS SECONDARY SCHOOL. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 19, 293–302. https://doi.org/10.31812/educdim.6495

Issue

Section

Articles