ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ

Автор(и)

  • Н.І. Білоконна

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6501

Анотація

The article deals with the problem of forming some skills in using textbook by junior schoolchildren. Some didactic conditions which favour the increase in efficiency of using textbook by junior schoolchildren are determined here.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 118 / PDF downloads: 41

Посилання

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. - 637 с.

Паламарчук В.Ф. Як виховати інтелектуала? - К.: Освіта, 1999. - 212 с.

СавченкоО.Я. Дидактика початкової школи. - К.: Генеза, 1999. - 362 с.

Янченко О. Формування у молодших школярів уміння працювати з позатекстовими компонентами підручника // Поч. школа. - 2005. - № 7. - С. 10-14.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Білоконна N. (2007). ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ПІДРУЧНИКОМ. Educational Dimension, 19, 311–316. https://doi.org/10.31812/educdim.6501

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>