АВТОМАТИЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГГЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Л.І. Морська

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6513

Анотація

The essence of the notion of automatized learning system has been revealed in the article, the basic attention being paid to the peculiarities of its application in teaching pupils of secondary schools. The most important principles of automatized learning systems implementation have been defined. An attempt to point out the general components of such systems has been made.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 83 / PDF downloads: 37

Посилання

Адольф В. А. Профессионально-педагогические проблемы компьютерной подготовки специалиста // Высшее образование в России. - 1997. - №4. - С.72-74.

Великий тлумачний словник сучасної української мови / Уклад. В.Т.Бусел. - К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2004. - 1440 с.

Доулинг К. Социально-психологические аспекты взаимодействия с компьютерными обучающими средами // Информатика и образование. - 1997. - №8. - С. 103-108.

Полат Е.С. Новые педагогические технологии. - М., 1997. - 272 с.

Шкутина Л.А. Подготовка педагога профессионального обучения на основе интеграции педагогических и информационных технологий: Дис... д-ра пед. наук: 13.00.08. - Караганда, 2002. - 393 с.

Downloads

Опубліковано

29-12-2007

Як цитувати

Морська L. (2007). АВТОМАТИЗОВАНІ НАВЧАЛЬНІ СИСТЕМИ ЯК ОСНОВНИЙ КОМПОНЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ ПЕДАГОГГЧНИХ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Educational Dimension, 19, 372–380. https://doi.org/10.31812/educdim.6513

Номер

Розділ

Статті