INTERACTIVE TECHNOLOGIES: DIDACTIC CONDITIONS APPLICATIONS FOR TRAINING FUTURE TEACHERS
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6558Abstract
The article deals with the problems of introduction of interactive technologies into the educational process. The attempt to substantiate the system of didactic conditions of interactive technologies effective use in future teachers ’ training has been made.
Downloads
Metrics
References
Єльникова О.В.У правління впровадженням інтерактивних освітніх технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу: Автореф.дис.канд.пед.наук: 13.00.01 / Центральний ін-т післядипломної педагогічної освіти україни. - K., 2005. - 20 с.
Кан-Калик В.А. Учителю о педагогическом общении: Книга для учителя. - М.: Просвещение, 1987. - 190 с.
Леонтьев A.A. Педагогическое общение. - М.: Знание, 1979. - 46 с.
Педагогічні технології у неперервній професійній освіті:Монографія / С.О. Сисоєва. А.М. Алексюк, П.М. Воловик, О.І. Кульчицька, Л.Є. Сігаєва, Я.В. Цехмістер та ін.; За ред.С.О. Сисоєвої. - К.: ВІПОЛ, 2002. - 502 с.
Пометун О., Пироженко Л.Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: методичний посібник. - К.: АПН, 2002. - 136 с.
Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання: Наук.-метод.посібн. / О.І. Пометун, Л.В. Пироженко. За ред. О.І. Пометун. - К. видавництво А.С.К., 2004. - 192 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 V.V. Revenko
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.