QUALIFICATION WORK OF STUDENTS OF HISTORICAL OF THE FACULTY OF THE PEDAGOGICAL UNIVERSITY: MODERN APPROACHES TO IMPLEMENTATION

Authors

  • L.V. Zadorozhna

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6567

Abstract

The article deals with the specific character of complex qualification project made by History faculty students of pedagogical university.

Downloads

Metrics

PDF views
65
Abstract views: 117 / PDF downloads: 65

References

Введение в научное исследование по педагогике / Ю.К., Бабанский и др. - М.: Просвещение, 1988. - 239 с.

Вища освіта України і Болонський процес: Навчальний посібник / За ред. В. Кременя. - К.: Освіта, 2004. - 384 с.

Довідник здобувача наукового ступеня. - К.: Редакція “Бюлетеня Вищої атестаційної комісії України”, 2006. - 64 с.

Задорожна Л., Вєтохіна В. Кваліфікаційна робота. Навчально-методичний посібник для студентів історичного факультету педагогічних університетів. - Кривий Ріг: КДПУ, 2007. - 120 с.

Історичне джерелознавство: Підручник / С.Калакура, І.Войцехівська, С.Павленко та ін. - К.: Либідь, 2002. - 488 с.

Дудченко А. и др. Основи научных исследований: Учеб. пособие. - К.: Знання, 2000. - 114 с.

Моютюченко Л. Кваліфікаційна робота. - К., 1995. - 46 с.

Мороз I. Структура дипломних, кваліфікаційних робіт та вимоги до їх написання, оформлення і змісту. - К., 1997. - 56 с.

Педагогика в вопросах и ответах: Учебное пособие / Л.B. Кондрашова, А.А. Пермяков, Н.И. Зеленкова, А.Ю. Лаврешина. - Кривой Рог: КДПУ, 2003.- 234 с.

Псисько Д., Маслов М. Основні вимоги та методичні поради до написання магістерської роботи (історичні, правознавчі та географічні науки). - Харків: Майдан, 2006. - 92 с.

Філіпенко А. Основи наукових досліджень. Конспект лекцій: Посібник. - К.: Академвидав, 2004. - 208 с.

Фіцула М. Педагогіка вищої школи: Навч. посіб. - К.: Академвидав, 2006. - 352 с.

Шейко В., Кушнаренко Н. Організація та методика науково-дослідницької діяльності: Підручник. - К.: Знання - Прес, 2003. - 295 с.

Published

12-06-2008

How to Cite

Zadorozhna, L. (2008). QUALIFICATION WORK OF STUDENTS OF HISTORICAL OF THE FACULTY OF THE PEDAGOGICAL UNIVERSITY: MODERN APPROACHES TO IMPLEMENTATION. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 20, 120–137. https://doi.org/10.31812/educdim.6567

Issue

Section

Articles