DIAGNOSING STUDENTS' READYNESS TO EDUCATIONAL PRACTICE
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.6579Abstract
In the article the problem of readiness of students o f peduniversits is examined to implementation of professional activity in the conditions of modern school.
Downloads
Metrics
References
Дичківська І.М. Інноваційні педагогічні технології. - К.: Академвидав, 2004. - 352 с.
Дьяченко М.И., Кандыбович JI.A. Психология высшей школы. - Минск: Изд.: БГУ, 1978. - 320 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. - М.: Политиздат, 1977. - 304 с.
Педагогічна майстерність / За ред. І.А. Зязюна. - К.: Вища школа, 2004. - 422 с.
Професійне становлення майбутнього вчителя: монографічний оглад / За ред. Л.В. Кондрашової. - Кривий Ріг: Видав, дім, 2006. - 327 с.
Рубинштейн С.Л. Проблемы общей психологии. - М.: Педагогика, 1973. - 423 с.
Сборник методов диагностики и способов формирования профессиональных качеств личности будущего учителя / Под ред. Л.В. Кондрашовой. - Кривой Рог: КДПИ, 1993. - 149 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2008 S.P. Bilokonnyy
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.