DIRECTIONS OF THE HUMANISTIC EDUCATIONAL PROCESS IN CORRESPONDENCE EDUCATION SYSTEM

Authors

  • V.V. Sizov

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.6582

Abstract

The aim of this article is to determine possible problems and priority tendencies of forming human behaver system for student of distance reportment.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...
Abstract views: 86 / PDF downloads: 58

References

Веретеннікова LA. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів - філологів у навчальному процесі в контексті міжкультурної комунікації. // Духовність особистості: методологія, теорія і практика. Збірник наукових праць. Луганськ, 2006. -№ 1 (14).

Власова О.І. Педагогічна психологія: Навч. посібник. - К.: Либідь, 2005.

Зимняя И. А. Педагогическая психология. - М., 1999.

Кондрашова Л.В, Педагогічні знання в змісті педагогічної підготовки майбутніх учителів.// Педагогіка вищої та середньої школи. Збірник наукових праць. Кривій Ріг, 2006. - № 14. DOI: https://doi.org/10.31812/123456789/6147

Морозова В. Личностно - ориентированный подход в подготовке современного юриста. // Учитель. - 2004. - № 4.

Новикова Г.П. Ориентация на гуманистические традиции и ценности как идеология инновационных образовательных процессов. // Педагогическое образование и наука. М. 2005. - №5.

Овсянников В.И. Исследование концептуальних основ дистанционного образования в условиях развития электронного обучения. Межвузовский центр дистанционного образования МГОПУ, 2004.

Сендеров В. Солидаризм - третий путь Европы? // Новый мир. - 2003. - № 2.

Published

12-06-2008

How to Cite

Sizov, V. (2008). DIRECTIONS OF THE HUMANISTIC EDUCATIONAL PROCESS IN CORRESPONDENCE EDUCATION SYSTEM. Pedagogy of Higher and Secondary Education, 20, 191–200. https://doi.org/10.31812/educdim.6582

Issue

Section

Articles